سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

دانلود فیلم خورشید مجید مجیدی با کیفیت عالی

دانلود فیلم خورشید با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی خورشید با کیفیت عالی 1080p

 

فیلم خورشید

 

نام فیلم : خورشید

ژانر : اجتماعی

سال تولید : 1398

کارگردان : مجید مجیدی

بازیگران: جواد عزتی, علی نصیریان, طناز طباطبایی, روح الله زمانی, ابوالفضل شیرزاد, شمیلا شیرزاد, علی غابشی, مانی غفوری, محمدمهدی موسوی, صفر محمدی

خلاصه فیلم خورشید: 

علی کودک دوازده ساله ای است که همراه دوستانش با دزدی قطعات و کار در یک انبار لاستیک ، زندگیشان را می گذرانند تا اینکه با پیشنهاد جدیدی از سوی خلافکاران محل مواجه می شوند.

درباره فیلم خورشید

 

فیلم خورشید

مجید مجیدی در دهمین فیلم سینمایی خود به کودکان کار که مسأله اجتماعی مهم این روزهاست، می‌پردازد.با سرمایه گذاری شخصی مجید مجیدی و امیر بنان تولید شده است.مجید مجیدی به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین فیلمسازان ایرانی در جهان، پیش از این با فیلم سینمایی «بچه‌های آسمان» در میان نامزدهای نهایی دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان حضور داشت و با فیلم‌های «پدر»، «رنگ خدا»، «باران»، «بید مجنون» و «آواز گنجشک‌ها»، جوایز متعددی را از جشنواره‌های معتبر جهانی دریافت کرده است.

مجیدی پیش از این نیز فیلم محمد رسول الله و همچنین در سال 97 فیلم آن سوی ابرها را روی پرده سینما داشت.

فیلمبرداری «خورشید» حدود 2 ماه زمان برده است و در جنوب تهران انجام شده است.فیلم سینمایی خورشید برای اولین بار در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فچر 98 رونمایی و اکران می شود. 

 

فیلم خورشید

 

فیلم خورشید
مجیدی در این فیلم مانند برخی دیگر از فیلم‌ هایش سراغ کودکان رفته و قصه ای را روایت کرده که البته به قول علی نصیریان (یکی از بازیگران این فیلم) باید فشرده و کوتاه‌ تر شود. او در این فیلم از چند کودک کار برای بازی استفاده کرده که یکی از آن ‌ها یک قصاب حرفه‌ ای است و یکی دو تای دیگر هم در مترو به دست فروشی مشغول اند. همچنین لازم به ذکر است که طناز طباطبایی نقشی تقریبا کوتاه در فیلم دارد…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد