سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

دانلود فیلم دانا و دایناسورها 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم دانا و دایناسورها 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم دانا و دایناسورها 2020 با کیفیت عالی

 

فیلم دانا و دایناسورها

 

نام فیلم : دانا و دایناسورها Dino Dana The Movie 2020

ژانر : خانوادگی ، ماجراجویی

کارگردان : J.J. Johnson

بازیگران : Michela Luci, Saara Chaudry, Richie Lawrence

خلاصه فیلم دانا ودایناسورها 2020 :

این فیلم ماجراهای دانا جین را دنبال می کند یک دیرینه شناس ده ساله که همراه با خواهرش می بایست همسایه ی جدید خود را از شر یک دایناسور ماقبل تاریخ نجات دهند و….

درباره فیلم دانا و دایناسورها

 

فیلم دانا و دایناسورها

 

سریال دانا و دایناسور به کارگردانی جی جی جانسن در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کانادا و آمریکا و در ژانر انیمیشن و کمدی می‌باشد. در این سریال میکلا لوچی، سارا چائودری، آمیشا پاتل، نیکولا کوریا دمود، ماریا وکریتسیس , علی حسن به هنرمندی پرداخته‌اند.


 

دانلود انیمیشن دانا و دایناسورها

 

دانلود انیمیشن دانا و دایناسورها با کیفیت 1080p_HD

 

دانلود انیمیشن دانا و دایناسورها با کیفیت 1080p

 

دانلود انیمیشن دانا و دایناسورها با کیفیت 720p

 

دانلود انیمیشن دانا و دایناسورها با کیفیت 480p

 


 

دانا و دایناسورها

 

فیلم دانا و دایناسورها

 

انیمیشن سریالی کوتاه کمدی است که در سال 2017 ساخته شد. این انیمیشن برنده 15 جایزه از جشنواره های مختلفی شد. دانا دختر بچه ی 9 ساله ای است که عاشق دایناسورهاست. وقتی که به او یک کتاب راهنمای آشنایی با دایناسورها هدیه داده میشود زندگی اش برای همیشه تغییر میکند زیرا نه تنها این کتاب مسائل جدیدی را درمورد دایناسورها به او یاد میدهد بلکه حتی این قدرت را به او میدهد که بتواند دایناسورها را در جهان واقعی تصور کند.

 

فیلم سینمایی Dino Dana: The Movie یک فیلم ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی و نویسندگی جی.جی. جانسن است که توسط استودیو آمازون Amazon Studios تهیه و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. میکلا لوچی، سارا چائودری، ریچی لرنس، اون ویتن، آمیشا پاتل، ویکتوریا آربور، سالی بیشاپ، بیل کوبس، میلی دیویس، سونیا دیلون تالی، دیوید اوانز، آیِشا منصور گونسالوس، بریندون هاکت و… در این فیلم به بازیگری پرداخته اند. نسخه دوبله فارسی این فیلم تماشایی را هم اکنون میتوانید از سایت فارسی فیلم با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فیلم احضار 2 The Conjuring 2 2016 با دوبله فارسی

فیلم احضار روح The Conjuring 2 2016 دوبله فارسی 

دانلود رایگان فیلم احضار روح The Conjuring 2 2016 کیفیت عالی

 

فیلم احضار 2

 

دانلود فیلم احضار روح The Conjuring 2 2016 دوبله فارسی

نام فیلم : احضار 2 The conjuring  

ژانرترسناک

کارگردانJames Wan

بازیگرانVera FarmigaPatrick WilsonMadison Wolfe

خلاصه احضار روح The Conjuring 2 2016

لورین و اد وارن برای کمک به یک مادر تنها که چهار فرزند دارد و در خانه ای با فعالیت های غیرطبیعی زندگی میکنند ، به لندن سفر می کنند اما…

درباره فیلم احضار 2

 

فیلم احضار 2

 

در قسمت دوم فیلم "احضار ارواح" که روایتگر ماجرایی حقیقی در سال 1977 است، باز هم زوج لورین (فارمیگا) و اد وارن (ویلسون) درگیری پرونده‌ی ماوراییِ تازه‌ای می‌شوند. آنها این بار به شهر لندن سفر می‌کنند تا به درخواست زنی میانسال بنام پگی هاجسون (اوکانر) که مادر چهار فرزند است رسیدگی کنند. پگی معتقد است که در منزل آنها فعالیت‌های غیرطبیعی‌ای احساس می‌شود. کمی پس از رسیدن لورین و اد به منزل هاجسون دختر کوچک خانواده توسط ارواح شیطانی تسخیر می‌شود و شرایط را به شدت بحرانی می‌کند. اکنون تنها راه لورین و اد برای پاکسازی خانه و نجات دخترک این است که در مقابل ارواح شیطانی و مخرب، خودشان را هدف تسخیر قرار دهند.

 

در  احضار روح 2 

فیلم احضار 2

 

ویژگی های موفق قسمت نخست را در خود دارد و علاوه بر آن، بخشی که « احضار روح 2 » در آن پیشرفت قابل توجهی به نسبت قبل داشته، پرداخت شخصیت زن و شوهر جن گیر داستان است که در اینجا مجال بیشتری برای کند و کاو در زندگی شخصی شان به مخاطب داده می شود و ما می توانیم بیشتر از این زوج میانسال بدانیم. این روند مثبت منجر به شناخت بیشتر دو قهرمان داستان و متعاقباً اهمیت یافتن دو چندان این دو برای تماشاگری شده است که در قسمت قبل فقط ترسیده بود و کاری به آنچه که میان این دو می گذشت نداشت.

اما روی هم رفته نکته ای درباره آثار ترسناک حائز اهمیت می باشد و آن اینکه کمتر پیش آمده قسمت دوم یک اثر ترسناک بتواند ترس و وحشت بیشتری از آنچه که مخاطبین فیلم در قسمت اول تجربه کرده اند ارائه دهد. این موضوع به خوبی درباره « احضار روح 2 » نیز صدق می کند که در مقایسه با قسمت نخست که از آثار استاندارد سبک وحشت در سالهای اخیر به شمار می رود، عقب گرد ملایمی را تجربه کرده و نمی تواند درخشان ظاهر شود.

انیمیشن وامبت قهرمان Combat Wombat 2020 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن وامبت سلحشور با دوبله فارسی

دانلود فیلم وامبت سلحشور با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

انیمیشن وامبت قهرمان

 

نام فیلم: وامبت قهرمان – Combat Wombat 2020

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، اکشن ، خانوادگی

کارگردان: Ricard Cussó

ستارگان: Deborah Mailman, Ed Oxenbould, Frank Woodley

خلاصه انیمیشن وامبت سلحشور :

 مگی دیگینز یک وامبت پس از اینکه یک ابرقهرمان تازه کار را نجات می دهد تبدیل به واندر وومن شهرش می‌شود که…

درباره انیمیشن وامبت قهرمان

 

انیمیشن وامبت قهرمان

 

انیمیشن Combat Wombat 2020 یا وامبت سلحشور ، انیمیشنی در ژانر کمدی و ماجراجویی است که به کارگردانی Ricard Cussó و نویسندگی Matthew James Kinmonth محصول سال ۲۰۲۰ استرالیا است. این انیمیشن نمره ۵٫۸ را از ۴۷ رای در سایت imdb دریافت کرد. این انیمیشن در تاریخ ۱۵ October 2020 منتشر شد. هم اکنون می توانید این انیمیشن را از وب سایت فارسی فیلم دانلود و از تماشای فیلم لذت ببرید


دانلود انیمیشن وامبت قهرمان بهمراه دوبله فارسی

 

دانلود انیمیشن Combat Wombat  با کیفیت 1080p_HD

 

دانلود انیمیشن Combat Wombat  با کیفیت 1080p

 

دانلود انیمیشن Combat Wombat  با کیفیت 720p

 

دانلود انیمیشن Combat Wombat با کیفیت 480p

 


تیزر Combat Wombat

 

<script>

 

انیمیشن وامبت قهرمان :

 

انیمیشن وامبت قهرمان

 

انیمیشن سینمایی کامبت وامبت یا وامبت مبارز (Combat Wombat) یک انیمیشن ماجرایی محصول کشور استرالیا به کارگردانی ریچارد کاسو است که در سال 2020 توسط کمپانی Like A Photon Creative تهیه و منتشر شد. علاوه بر کارگردان، هنرمندان دیگری همچون دبورا میلمن، اد اوکسنبولد، فرنک وودلی، جودیت لوسی، کیت مورفی، جرج پالر، توماس لارکین، شارلت استنت و… در نسخه اصلی این انیمیشن به جای کاراکترها به صداپیشگی پرداخته اند.

انیمیشن وامبت قهرمان

دانلود سریال چرنوبیل Chernobyl دوبله فارسی

دانلود سریال Chernobyl دوبله فارسی با کیفیت عالی 

دانلود رایگان دوبله فارسی سریال چرنوبیل 2019 با با لینک مستقیم

 

سریال چرنوبیل

نام سریال : چرنوبیل  Chernobyl 2019

ژانر  : هیجان انگیز ، رازآلود ، تاریخی

سازنده: Craig Mazin

بازیگران : Jared Harris, Stellan Skarsgård, Paul Ritter

خلاصه سریال چرنوبیل

 در آوریل 1986، انفجار در نیروگاه هسته ای چرنوبیل در اتحادیه جمهوری سوسیالیستی شوروی، یکی از بدترین فاجعه های بشری در طول تاریخ جهان می شود.

درباره سریال چرنوبیل

سریال چرنوبیل

 

فاجعهٔ چرنوبیل یک حادثهٔ هسته‌ای بود که در تاریخ ۲۶ آوریل ۱۹۸۶ (۶ اردیبهشت ۱۳۶۵) در رآکتور هسته‌ای شمارهٔ. ۴ در نیروگاه چرنوبیل که در نزدیکی شهر پریپیات و در شمال اوکراین واقع شده بود، رخ داد.این فاجعه یکی از دو بحران هسته‌ای است که بر اساس مقیاس‌گر رویدادهای بین‌المللیهسته‌ای و رادیولوژیک، در گروه شمارهٔ ۷ (بالاترین مقیاس) طبقه‌بندی شده‌است. این درجه نشان‌دهندهٔ «حادثهٔ عظیم» است.


دانلود سریال چرنوبیل بهمراه دوبله فارسی

دانلود قسمت اول با کیفیت 1080p

دانلود قسمت اول با کیفیت 720p

دانلود قسمت اول با کیفیت 480p

 

دانلود قسمت دوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت دوم با کیفیت 480p

 

دانلود قسمت سوم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت سوم با کیفیت 720p

دانلود قسمت سوم با کیفیت 480p

 

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 720p

دانلود قسمت چهارم با کیفیت 480p

 

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 1080p

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 720p

دانلود قسمت پنجم با کیفیت 480p

 

 

 

تیزر سریال چرنوبیل

 

<script>

 

سریال چرنوبیل

 

سریال چرنوبیل

سال 1986 در یک روز معمولی شعله‌ای به اوج هزار متری آسمان اوکراین زبانه کشید. یکی از راکتور های نیروگاه اتمی چرنوبیل منفجر شده بود. 800 هزار سرباز جوان، معدنکاران و حتی شهروندان عادی از گوشه و کنار اتحاد جماهیر شوروی تلاش می کردند تشعشعات را کنترل کنند، مقبره‌ای سنگی دورتادور راکتور ویران شده بسازند و مهم تر ازهمه اینکه دنیا را از انفجاری دیگر نجات دهند. انفجار اتمی ثانویه، ناشی از واکنش‌های زنجیره‌ای مهیب،‌ ده برابر قوی تر از هیروشیما، هر لحظه تهدید می کرد که نه تنها کل اوکراین بلکه نیمی از اروپا را از چهره زمین محو کند. رقابتی علیه زمان که اولین شرکت کنندگان نبرد چرنوبیل هرگز فراموش نخواهند کرد. اروپا درآستانه فاجعه بود. این فیلم مستند از بازگویی‌های شخصی به علاوه فیلمها و اسناد آرشیوی کمک می گیرد تا رویدادهای نبرد بزرگ چرنوبیل را روز به روز و همزمان با آشکارشدن هر تحول تازه بازسازی کند.

 

سریال چرنوبیل

دانلود فیلم احضار 1 The Conjuring 2013 با دوبله فارسی

دانلود فیلم The Conjuring 2013 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی احضار روح 1 2013  کیفیت عالی

 

فیلم احضار 1

 

نام فیلماحضار روح 1 The Conjuring 2013

ژانر : ترسناک

کارگردان : James Wan

بازیگران : Patrick Wilson, Vera Farmiga, Ron Livingston

خلاصه فیلم احضار 2013 :

راجر و کارولین و پنج بچه و سگشان به خانه نقل مکان می کنند ولی درست موقع ورود سگ و بچه ها به دلیلی نا مشخص وارد خانه نمی شوند…

درباره داستان فیلم :

فیلم احضار 1

در سری اول از مجموعه فیلم های احضار 1 داستان خانواده ای همراه با 5 دختر خود خانه ای بزرگ و قدیمی را در یکی از روستا های ایالت رود آیلند کشور آمریکا خریداری میکنند و به آنجا می روند ، در همان زمان ورود اول سگ های خانواده از ورود به ختنه اجتناب می کنند ولی خانواده توجهی نمیکند ، در همین راستا بعد از چند روز زندگی در طی حوادثی مادر خانواده متوجه احاطه خانه توسط نیروهای شیطانی می شود به همین دلیل از دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورِین وارِن می خواهد به خانه آنها را بررسی کند ، این دو متخصص متوجه می شوند که با یکی از مخوف ترین این مسائل ناشناخته مواجه شده اند.

 

فیلم احضار 1

 

فیلم احضار 1

“The Conjuring/احضار” از آن دسته فیلم هایی است که این روزها خیلی کمیاب شده اند،فیلمی ترسناک با درجه بندی سنی R (درجه بندی سنی محدود یا Restricted،افراد زیر 17 سال با حضور والدین مجاز به تماشای این فیلم ها هستند) که به جای تکیه بر خون و خشونت،برای ترساندن مخاطب خود از هراس و تعلیق بهره می برد.البته این به معنی خالی بودن فیلم از صحنه های هولناک و دل به هم زن نیست،اما به طور کلی فیلمی از گونه خانه اشباح است و بریدن ها و تکه تکه کردن های معمول در فیلم های موسوم به اسلشر (دسته ای از فیلم های ترسناک با محوریت یک قاتل روانی که چهره خود را با ماسک پوشانده است) و فیلم های ترسناک سخیف در آن کمتر دیده می شوند.اگر بخواهیم از یک لغت برای توصیف “The Conjuring/احضار” استفاده کنیم آن لغت دلهره آور است.هاله ای فراگیر از دلهره فیلم را احاطه کرده که کمبود کشت و کشتار و اجسام تیز در فیلم را جبران می کند.

 

کارگردان فیلم جیمز ون

حرفه فیلم سازی خود را یک دهه قبل با فیلم “Saw/اره” آغاز کرد،که از معدود فیلم های نوآورانه در سبک اسلشر به حساب می آید.جیمز ون بعد از قسمت اول فیلم “Saw/اره” از کارگردانی در این سری فیلم کنار کشید (پیش از آنکه شرکت “Lionsgate/لاینز گیت” با تبدیل آن به یک فیلم دنباله دار به شهرت آن آسیب بزند،اما در امر نویسندگی و تهیه کنندگی در بسیاری قسمت های بعدی مشارکت کرد) و در پروژه های دیگری مشغول شد.او در سال 2010 فیلم “Insidious/موذی” را ساخت که از بهترین فیلم های ترسناک سال های اخیر است،فیلمی که بسیاری از عناصر آن جلا داده شده و در “The Conjuring/احضار” به کار رفته اند.کیفیت تولید “The Conjuring/احضار” از “Insidious/موذی” بالاتر بوده و فیلم به همان اندازه ترسناک از کار درآمده است و مایه تحقیر بسیاری از فیلم های به اصطلاح ترسناک نوجوانانه است که این روزها مجتمع های سینمایی را اشغال کرده اند.