سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

انیمیشن باب اسفنجی The SpongeBob Movie در حال فرار

انیمیشن باب اسفنجی اسفنج در حال فرار دوبله 

دانلود رایگان انیمیشن باب اسفنجی 3: اسفنج در حال فرار با کیفیت عالی

 

انیمیشن سینمایی باب اسفنجی اسفنج در حال فرار

 

نام : انیمیشن باب اسفنجی اسفنج در حال فرار The SpongeBob Movie

ژانر فیلم : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی

کارگردان : Tim Hill

بازیگران : Tim Hill, Clancy Brown, Bill Fagerbakke

خلاصه انیمیشن باب اسفنجی:

باب اسفنجی و پاتریک به یک مأموریت برای نجات گری، که توسط پوزایدون «دزدیده» شده است، به شهر گمشده آتلانتیس سفر می کنند تا او را به خانه بازگردانند. این فیلم همچنین برای اولین بار منشأ دیدار با گری و آشنایی با پاتریک و اختاپوس را فاش می کند.

درباره انیمیشن باب اسفنجی:

 

انیمیشن باب اسفنجی

فیلم باب اسفنجی:  The SpongeBob Movie: Sponge on the Run یک فیلم کمدی انیمیشن / لایو اکشن بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشنی باب اسفنجی شلوارمکعبی است. این فیلم در پنجم نوامبر 2020 در نتلفیکس به صورت اینترنتی اکران شد . این فیلم توسط نویسنده سابق سریال تیم هیل کارگردانی و توسط هیل، مایکل کوام، جاناتان ایبل و گلن برگر فیلمنامه نویسی شده است.

 

تاریخ اکران فیلم باب‌اسفنجی:

انیمیشن باب اسفنجی

اسفنج در حال فرار بارها با تاخیر مواجه شد. بعد از تاخیرهای مختلف، کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که این فیلم در تاریخ 7 آگوست 2020 (17 مرداد 1399) اکران خواهد شد؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این تاریخ اکران نیز لغو شد و درنهایت این کمپانی اعلام کرد که اکران این اثر در سالن‌های سینما را کنسل خواهد کرد.

سرانجام پارامونت پیکچرز اعلام کرد که فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار اوایل سال 2021 توسط سرویس استریم CBS عرضه خواهد شد. البته این فیلم در تاریخ 14 آگوست 2020 (24 مرداد 1399) در برخی از سینماهای کشور کانادا (حدود 300 سالن سینما) اکران شد.

 

انیمیشن باب اسفنجی

این فیلم طی یک ماه از اکرانش در سینماهای کانادا حدود 3.4 میلیون دلار فروش کرد که در نوع خود فوق‌العاده محسوب می‌شود. بدون شک این میزان از استقبال اولیه ثابت می‌کند که فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار بعد از عرضه در اوایل سال 2021 با سیل عظیمی از مخاطبان مواجه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد