سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

دانلود انیمیشن لگو شزم Lego DC Shazam 2020 با دوبله فارسی

انیمیشن LEGO DC Shazam Magic and Monsters 

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن لگو: شزم با کیفیت عالی

 

انیمیشن لگو شزم

 

دانلود انیمیشن Lego DC Shazam 2020 با دوبله فارسی

نام انیمیشن : لگو شزم Lego DC Shazam 2020

ژانر : انیمیشن ،کمدی ، خانوادگی

کارگردان : Matt Peters

صداپیشگان : Sean Astin ، Dee Bradley Baker ، Troy Baker

خلاصه انیمیشن لگو شزم :

در انیمیشن Lego DC Shazam ، همراه با یاران و فادار خود و به کمک جادو می خواهند با اسرار آمیز ترین چالش زندگی خود مواجه شوند. آنها باید به مقابله با فردی شرور بپردازند که نام آن دیک داستاردلی میباشد و…

داستان انیمیشن لگو شزم: جادو و هیولاها

 

انیمیشن لگو شزم

 

انیمیشن Lego DC Shazam: جادو و هیولاها Lego DC: Shazam!: Magic and Monsters جادو و هیولاهای و یاران وفادارش، با اسرارآمیزترین چالش زندگی خود مواجه می‌شوند. آنها باید به مقابله با فردی شرور به نام دیک داستاردلی بپردازند و اجازه ندهند که او یک سگ افسانه‌ای خطرناک به نام سربروس را آزاد کند و دنیا را به آشوب و تباهی بکشاند.

تیزر انیمیشن 

 

 

 درباره انیمیشن لگو شزم: جادو و هیولاها

 

انیمیشن لگو شزم

 

انیمیشن Lego DC Shazam: جادو و هیولاها محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Matt Peters در سال 2020 ساخته شده است. در انیمیشن Lego DC Shazam: جادو و هیولاها بازیگرانی چون Dee Bradley Baker، Sean Astin، Troy Baker، Zach Callison، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 

انیمیشن LEGO DC Shazam Magic and Monsters 2020 بیلی را در حالی نشان می‌دهد که در حال نبرد با آقای Mind و Black Adam است. بیلی شخصیت عجیبی دارد و هیچ چیز مانند کمک به افراد نیازمند نمی‌تواند در وی حس اعتماد ایجاد کند. تمرکز این انیمیشن روی شخصیت شزم است و دیگر ابرقهرمانان بزرگ داستان، کم کم به وی اعتماد خواهند کرد. آن‌ها گاهی اوقات باهم درگیر می‌شوند و شزم در این راستا باید خودش را اثبات کند.

فضای کمدی و شاد انیمیشن همچنان برقرار است و ویژگی‌های جذاب سری لگو را در این انیمیشن هم خواهیم دید. شزم باید اعتمادها را به خود جذب کرده و جایگاه خود را در لیگ عدالت پیدا کند. لیگ عدالت ماموریت های زیادی دارد و گاهی اوقات در دردسر گرفتار می‌شوند. حال چنین گرفتارهایی می‌توانند فرصتی برای شزم باشند تا خودش را اثبات کند. شزم برای تبدیل شدن به خانواده‌ی لیگ عدالت تلاش می‌کند، اما گویا به شخصیتی بزرگ‌تر تبدیل خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد