سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

دانلود فیلم نابینا Sightless 2020 با دوبله فارسی در فارسی فیلم

دانلود فیلم Sightless 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسیفیلم نابینا 2020 با کیفیت عالی

 

فیلم نابینا

نام فیلم : نابینا Sightless 2020

ژانر : درام ، هیجان انگیز

کارگردان : Cooper Karl

بازیگران : Madelaine Petsch ، Alexander Koch ، Deniz Akdeniz

خلاصه داستان : فیلم نابینا، درباره ی دختر جوانی به نام الن اشلند است که پس از حمله ای که نابینایی اش می شود دچار توهم می شود . او تلاش میکند که بهبود پیدا کند. اما پس از مدتی آثار توهم او به وحشت تبدیل می شود و در پارانویا فرو می رود و نمیتواند کسی را متقاعد کند که کسی او را مورد حمله قرار داده بازگشته است و…

 درباره فیلم نابینا

 

فیلم نابینا

 

فیلم نابینا محصول کشور آمریکا و در ژانر درام ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Cooper Karl در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم نابینا بازیگرانی چون Alexander Koch، Deniz Akdeniz، Madelaine Petsch، Matthew Yang King، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود تیزر فیلم

 

 

معرفی فیلم Sightless(نابینا)

 

فیلم نابینا

 

فیلم Sightless تریلری روانشناختی محصول کشور آمریکا و سال 2020 است.این اثر توسط کوپر کارل (Cooper Karl) نوشته و کارگردانی شده است

این فیلمساز در واقع فیلم نابینا را بر اساس فیلم کوتاهی از خودش با همین نام که محصول سال 2017 بود ساخته است.این اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند کوپر کارل محسوب می‌شود.داستان فیلم Sightless درباره دختر جوانی است که بعد از اینکه کور می‌شود دوران سختی را می‌گذراند.

داستان فیلم Sightless 2020 درباره دختر جوانی به نام الن اشلند است که قبلا نوازنده ویولن بوده است.

 

بعد از یک حمله در خیابان به خاطر آسیب‌های وارد شده، الن برای همیشه کور می‌شود و حالا باید با این موضوع کنار بیاید.برای گذراندن دوران نقاهت و آماده شدن برای زندگی جدیدش،برادر الن او را به یک آپارتمان منتقل می‌کند که الن در آنجا یک پرستار مرد هم دارد.اما چیزی نمی‌گذرد که الن به همه مشکوک و بدبین می‌شود و کم کم به سمت دیوانگی می‌رود…مادلین پچ (Madelaine Petsch) بازیگر و یوتیوبر آمریکایی متولد 18 آگوست 1994 (27 مرداد 1373) است.از سن 3 سالگی او کلاس‌های رقصش را شروع کرد و دو سال بعد وارد کلاس‌های بازیگری تئاتر شد.والدین پچ اهل آفریقای جنوبی هستند و او 10 سال اولیه زندگی‌اش را در رفت و آمد بین آفریقای جنوبی و واشینگتون گذرانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد