سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

دانلود فیلم ددپول Deadpool 2016 با دوبله فارسی در فارسی فیلم

دانلود فیلم Deadpool 2 2018 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ددپول 2 2018 با کیفیت عالی

 

فیلم ددپول

 

نام فیلم : ددپول  Deadpool 2016

ژانر  : اکشن  ، ماجراجویی ، کمدی

کارگردان  : Tim Miller

ستارگان : Ryan Reynolds – Morena Baccarin – T.J. Miller

خلاصه فیلم ددپول Deadpool :

در قسمت اول از دانلود ددپول این شخصیت کمیک بوکی به وقایع چگونی تبدیل وید به ددل پل هستیم . او یک قاتل است که به ازای پول شخص مورد نظر شما را میکشد یا تهدیدی می کند ! اما به دلایلی تن به یک آزمایش وحشیانه می دهد که او را تغییر می دهد و قدرت های ماورایی برایش به ارمغان می آورد اما این قدرت ها چیزهای بسیاری از او می گیرد پس تصمیم می گیرد که به انتقام از عامل این کار بپردازد.

درباره فیلم ددپول Deadpool :
 
فیلم ددپول
 
ددپول یک فیلم ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام است. این فیلم به کارگردانی تیم میلر و نویسندگی رت ریس و پال ورنیک است و همچنین هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس محسوب می‌شود. رایان رینولدز، مورنا باکارین، اد اسکرین، جینا کارانو، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. شخصیت وید ویلسون در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین در سال ۲۰۰۹ حضور داشت. نقشی که آن را هم رایان رینولدز بازی کرده بود. فیلم درباره وید ویلسون است. مامور سابق نیرو های ویژه کسی که مورد یک آزمایش شرورانه قرار گرفت که به او قدرت های شفابخشی تسریع شده بخشید. ددپول به دنبال شکار مردی است که تقریبا زندگی او را نابود کرده بود.
 
 

فیلم ددپول Deadpool :

 

فیلم ددپول

 

“ددپول” که از سال 2009 قرار بود صاحب فیلم اختصاصی خودش شود اکنون جزو پرفروش ترین فیلمهای کمیک بوکی کمپانی فاکس محسوب میشود . این فیلم فراتر از کلیشه های معمول فیلمهای ابرقهرمانی رفته و اثری کاملا نو و خوش ساخت محسوب میشود که تا کنون نظیر آن را ندیده اید . خون ریزی های پی در پی و فحشهای موجود در این اثر شما را بیاد کار های “کوئنتین تارانتینو” خواهد انداخت .

فیلم ددپول

اما در این فیلم شاهد چیزی خواهید بود که تا بحال ندیده اید : شکستن بعد یا دیوار چهارم ! ددپول با مخاطبان حرف میزند ، گاهی شوخی هایی با آنها میکند ، گاهی شخصیتهای فیلم را با اسم بازیگر آن کاراکتر صدا میزند ؛ گذشته از همه اینها “ددپول” تنها فیلم اقتباسی از روی کمیک های مارول است که رده سنی R دریافت کرده است . این فیلم همچنین با وجود ممنوعیت اکران در چین به موفقیتی بزرگ دست یافته است و چند برابر بودجه اش را برای کمپانی سازنده تبدیل به سود کرده است .

فیلم ددپول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد