سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

دانلود انیمیشن ترول ها Trolls 2016 بهمراه دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Trolls 2016 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن ترول ها 2016 Trolls با کیفیت عالی

 

انیمیشن ترول ها

 

نام انیمیشن : ترول ها Trolls 2016

ژانر :  انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

کارگردان : Mike Mitchell, Walt Dohrn

ستارگان : Anna Kendrick, James Corden, Justin Timberlake

خلاصه انیمیشن ترول ها :

پس از حمله وحشیانه برگنز ها، پاپی شادترین ترولی که تاکنون متولد شده است و هم چنین محتاط ترین آنها، به همراه یک ترول دیگر برای نجات دوستانش راهی سفری ماجراجویانه و در عین حال خطرناک می شود. اتفاقات ناواری انتظار آنها را می کشد ولی با به ناچار باید آنها اختلفات را کنار کذاشته و باهم همکاری کنند…

داستان انیمیشن ترول ها

 

انیمیشن ترول ها

 

انیمیشن ترولها (Trolls) داستان موجواتی بامزه و بازیگوش به نام ترولها را نمایش میدهد که یکی از آنها شاهزاده پاپی نام دارد. شاهزاده پاپی قصد دارد که با سرمایه گذاری های گسترده اش به مردم جهان ثابت کند که ترولها از قدرت و نفوذ بالایی برخوردار اند و …

 درباره انیمیشن ترول ها

انیمیشن ترول ها

 

انیمیشن ریز غول ها محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Mike Mitchell در سال 2016 ساخته شده است. در انیمیشن ترول ها بازیگرانی چون Anna Kendrick، Christopher Mintz-Plasse، Justin Timberlake، Zooey Deschanel، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 

معرفی انیمیشن Trolls 2016

 

انیمیشن ترول ها

ریز غول ها یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای در سبک کمدی، فانتزی و موزیکال به کارگردانی مایک میچل است که در سال 2016 اکران شد. از صداپیشگان آن می‌توان به آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک، زویی دشانل، راسل برند، جیمز کوردن و گوئن استفانی اشاره کرد. دنباله این انیمیشن (ترولها 2 تور جهانی)در سال 2020 اکران خواهد شد.

نقد و بررسی انیمیشن ریز غول ها

انیمیشن ترول ها

 

منتقد نیویورک ورکرز می‌گوید: « این‌روزها می‌توانید ریز غول ها را همه جا ببینید، موجوداتی که در گذشته‌ای نه‌چندان دور به‌عنوان هیولاهایی دوست‌داشتنی به شهرت رسیده‌اند و اکنون به‌سادگی تمام دنیای مجازی را تسخیر کرده‌اند. البته این موجودات در محصول تازه کمپانی دریم‌ورکز انیمیشن، تغییرات زیادی کرده‌اند، «ترول‌ها» مانند گذشته مسکوت و مخوف نیستند، آن‌ها آواز می‌خوانند، می‌رقصند و علاقه زیادی به ابراز محبت به دیگران از طریق در آغوش کشیدن آن‌ها دارند. بی‌شک ترول‌هایی که شاهد آن‌ها هستیم برای لذت بردن کودکان از این انیمیشن طراحی شده‌اند و باید اعتراف کرد که «ترول‌ها» انیمیشنی مناسب برای کودکان است. در تعبیری دیگر یکی از غیرکودکانه‌ترین موجوداتی که در قرن اخیر دنیا شناخته است با تمهیداتی جالب مبدل به داستانی کودکانه شده است.

 
انیمیشن ترول ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد