سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

سریال ایرانی در فارسی فیلم

دانلود فیلم احضار 2 The Conjuring 2 2016 با دوبله فارسی

فیلم احضار روح The Conjuring 2 2016 دوبله فارسی 

دانلود رایگان فیلم احضار روح The Conjuring 2 2016 کیفیت عالی

 

فیلم احضار 2

 

دانلود فیلم احضار روح The Conjuring 2 2016 دوبله فارسی

نام فیلم : احضار 2 The conjuring  

ژانرترسناک

کارگردانJames Wan

بازیگرانVera FarmigaPatrick WilsonMadison Wolfe

خلاصه احضار روح The Conjuring 2 2016

لورین و اد وارن برای کمک به یک مادر تنها که چهار فرزند دارد و در خانه ای با فعالیت های غیرطبیعی زندگی میکنند ، به لندن سفر می کنند اما…

درباره فیلم احضار 2

 

فیلم احضار 2

 

در قسمت دوم فیلم "احضار ارواح" که روایتگر ماجرایی حقیقی در سال 1977 است، باز هم زوج لورین (فارمیگا) و اد وارن (ویلسون) درگیری پرونده‌ی ماوراییِ تازه‌ای می‌شوند. آنها این بار به شهر لندن سفر می‌کنند تا به درخواست زنی میانسال بنام پگی هاجسون (اوکانر) که مادر چهار فرزند است رسیدگی کنند. پگی معتقد است که در منزل آنها فعالیت‌های غیرطبیعی‌ای احساس می‌شود. کمی پس از رسیدن لورین و اد به منزل هاجسون دختر کوچک خانواده توسط ارواح شیطانی تسخیر می‌شود و شرایط را به شدت بحرانی می‌کند. اکنون تنها راه لورین و اد برای پاکسازی خانه و نجات دخترک این است که در مقابل ارواح شیطانی و مخرب، خودشان را هدف تسخیر قرار دهند.

 

در  احضار روح 2 

فیلم احضار 2

 

ویژگی های موفق قسمت نخست را در خود دارد و علاوه بر آن، بخشی که « احضار روح 2 » در آن پیشرفت قابل توجهی به نسبت قبل داشته، پرداخت شخصیت زن و شوهر جن گیر داستان است که در اینجا مجال بیشتری برای کند و کاو در زندگی شخصی شان به مخاطب داده می شود و ما می توانیم بیشتر از این زوج میانسال بدانیم. این روند مثبت منجر به شناخت بیشتر دو قهرمان داستان و متعاقباً اهمیت یافتن دو چندان این دو برای تماشاگری شده است که در قسمت قبل فقط ترسیده بود و کاری به آنچه که میان این دو می گذشت نداشت.

اما روی هم رفته نکته ای درباره آثار ترسناک حائز اهمیت می باشد و آن اینکه کمتر پیش آمده قسمت دوم یک اثر ترسناک بتواند ترس و وحشت بیشتری از آنچه که مخاطبین فیلم در قسمت اول تجربه کرده اند ارائه دهد. این موضوع به خوبی درباره « احضار روح 2 » نیز صدق می کند که در مقایسه با قسمت نخست که از آثار استاندارد سبک وحشت در سالهای اخیر به شمار می رود، عقب گرد ملایمی را تجربه کرده و نمی تواند درخشان ظاهر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد